بعد از روزها

یک هفته ای بیماری آنفلوآنزا و تب و کمر و دست و پا درد و عود بیماری و یک هفته ای درد مچ و پاشنه پای راست بدلیل فشار زیاد فیزیوتراپ و ماهها عود بیماری بی بازگشت آن و ناتوانی در نشستن و غذا خوردن و دستها و پاهای دردناک و تفاوت نگاه آدما روی فرد معلول با سالم در ادارات و سازمانهای ایرانی.
آیا این رسم زندگیست؟

درباره nasim

با اسم ساختگی نسیم آمدم. اندوه سبب شد اینجا بیایم آخه بیماری ام اس دارم.بسیار از نظر جسمی کم توانم اما روح بزرگی دارم.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

8 دیدگاه دربارهٔ «بعد از روزها»

  1. هدایت می‌گوید:

    فکر میکنم یکی از رسم‌های سخت زندگی دنیاست که از (شاید) بد روزگار نصیب شما شده…

      

    [پاسخ]

  2. حمزه می‌گوید:

    نسیم مهربان سلام
    امیدوارم خوب باشی

    ازبزرگی پرسیدن خوش میگذره ؟؟
    گفت خوش میگذره مال قدیم بود
    الان دیگه خوشیم که میگذره..

    چارلی چاپین میگه: آخر همه چیز خوبه ، اگه خوب نشد بدون هنوز به آخرش نرسیدی..

    امیدوارم به اون حرف ، همه انسانهای الهی هم نظرشون یه چیزی شبیه اونه..

    به مهربانی خدا میسپاریمت
    ایشالله هرچی زودتر حالت خوب شه.

      

    [پاسخ]

  3. Mona می‌گوید:

    نسيم خيلي شرايط سختي داري عزيزم
    كاشكي مرخصي ميگرفتي و استراحت و ورزش و آب درماني ميكردي

      

    [پاسخ]

  4. saeed می‌گوید:

    سلام
    امیدوارم زود خوب بشید

      

    [پاسخ]

  5. saeed می‌گوید:

    این رسم زندگی نیست

      

    [پاسخ]

  6. نیکی می‌گوید:

    بله این هم یک شکل از زندگی است… متاسفانه از این بدتر هم خیلی هست . با توسل به قدرت درون باید تحمل کرد و به شرایط بدتر اندیشید. مثلا ترکیبی از گرسنگی، آوارگی، و همین بیماری. و یا تنهایی و همین بیماری. یا بیماریهای طاقت فرساتر.

      

    [پاسخ]

  7. جبرئیل می‌گوید:

    سلام برنسیم مثبت اندیش.برای درمان بیماری های صعب العلاج ویالاعلاجی که علم ازاونهادرمونده فکرمیکنم بهترین روش رو براتون پیشنهادمیدم امیدوارم واقعا با امید به خدای درمانگر نسبت به حصول نتیجه به آدرسهایی که براتون ارسال میکنم مراجعه فرمائید ودرصورت لزوم به سایر دوستان بیمارهم ارسال کنید تاشایدازاین طریق بشه به آدمهای دیگه این هستی کمک کرد.خواهش میکنم حتما پی گیرباشین.برای همه آرزوی موفقیت دارم.
    ———————
    لطفا این انجمن رو خیلی خیلی خیلی جدی بگیرید چون بدون دارو و رایگان به نتیجه خواهید رسیدالبته به لطف خدا.
    انجمن و رستوران تغذیه طبیعی ایران
    انجمن تغذیه طبیعی ایران ، تنها انجمن خامگیاهخواری در ایران افتخار دارد از شما دعوت نماید برای زندگی سالمتر به خانه خود بیایید.
    همراه : 09121164728-09194694257 تلفن : 44820720-021 سایت : http://www.IranRawVegan.com
    ساعات دیدار : روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 12:00 تا 21:00 و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 12:00 تا 18:00
    این انجمن راهی به سوی تندرستی و سلامتی شماست.
    چنانچه در میان خویشاوندانتان بیماری لاعلاج دارید میتوانید با آوردن ایشان را به این انجمن کمکشان بکنید تا در مدتی کوتاه بدون هزینه های پزشکی گزاف و فقط از طریق روش تغذیه طبیعی درمان شده و سلامتی شان را کامل باز بیابند.
    ———————-
    معرفی وب سایت علمی – درمانی « شفاگر»
    نام خداوند بزرگ و مهربان
    با تقدیم احترام
    معرفی وب سایت علمی – درمانی « شفاگر»
    وب سایت شفاگر ،اولین و تنها پایگاه اینترنتی طب آب درمانی در متد (امساک از خوردنیها + آب) در دنیا می باشد. این پایگاه اینترنتی در تاریخ 3/12/1383 (22/2/2005 میلادی) توسط اولین متخصص این طب استاد حسن جلالیان تأسیس و بنیانگذاری شد .
    در این وب سایت علمی – درمانی ، بیماران با متد طب آب درمانی ( پرهیز از تمام غذاها و میوه ها + نوشیدن آب خالص) و در مدت 10 الی 40 روز معالجه می شوند . این روش درمانی دارای فلسفه عمیقی است که از شعور ذاتی عالم هستی پیروی می کند که مبتنی است بر درمان طبیعی بیماریها (طبیعی درمانی)
    این روش درمانی بر پایه و اصل نظافت و پاکسازی عمیق جسم از تمام سموم و عوامل بیماری زا استوار است و بیماریها بصورت کاملاً طبیعی و بدون استفاده از هیچ داروی شیمیایی و یا اعمال جراحی درمان می شوند خصوصاً بیماریهای لاعلاجی مانند پسوریازیس (نوعی بیماری پوستی) که پزشکی نوین و رایج این بیماری را رسماً غیر قابل علاج اعلام نموده است و یا سرطانها .پس از استقبال از این متد درمانی ، اولین و تنها پایگاه اینترنتی طب آب درمانی در متد ( امساک از تمام خوردنیها + نوشیدن آب خالص ) نیز به زبان انگلیسی در تاریخ 12/4/1386 (3/7/2007 میلادی) توسط استاد جلالیان تأسیس وراه اندازی شد تا جهانیان بتوانند با استفاده از این روش درمانی ، بیماریهایشان را معالجه نمایند .

    جهت تماس مستقیم می توانید با شماره تلفن 09183149249 تماس حاصل نمایید.
    مدیر سایت شفاگر
    آدرس های اینترنتی:
    http://www.shafagar.com
    http://www.abdarmani.com
    http://www.water-medicine.com
    ——————————–

    تاریخچه مبهم زالو درمانی (نوشته دکتر حاج طالبی)
    زالو درمانی با توجه به فراز و نشیب هائی كه در جهان داشته ، تا بحال در كتب و مقالات،كسی نتوانسته است تاریخچه ی درستی از آن را بیان كند كه مهّم ترین دلایل آن به شرح زیر است :

    1- هر تغییری كه در حوادث طبیعی و غیرطبیعی ایجاد شده در تعداد ، میزان مصرف و نحوه ی نگهداری زالوها مؤثر بوده است مثلاً جنگهای جهانی اوّل و دوّم ، سیل ، طوفان ، سونامی و …… در تعداد زالوها به شدت تأثیر گذاشته اند .
    2 – پیشرفت علم مدرن در كشورها ی مختلف و عدم آگاهی از مكانیسم اثر زالو بر بدن انسان در مقاطع مختلف زمانی زالو را به فراموشی سپرده اند .
    3 – حتّی در بعضی از كشورها مثل كشور ایران بعد از ظهور طب مدرن سالها زالو درمانی جرم محسوب شده و تا كنون ادامه داشته است .
    4 – بدلیل عدم آگاهی ، محدودیتها ، شرایط مختلف زمانی گاهی نسل زالو تا مرحله انقراض پیش رفته است .
    5 – اهداف خودخواهانه ی بعضی از نویسندگان باعث شده كه تنها تاریخ زالو را محدود به بعضی از كشورهای خود كنند و از كشورهای دیگر سخنی به میان نیامده است .
    6 – عملاً با حذف بعضی از كشورهای مهّم كه هزاران سال زالو درمانی در آنجا انجام شده تاریخ زالو درمانی مخدوش شده است .
    7 – تا كنون هیچ مورّخی صادقانه برای آگاهی اندیشمندان و پزشكان ، تمام كشورهای جهان را بررسی نكرده و تاریخی واقعی بر اساس واقعیّات بیان نكرده است .
    8 – زالو مثل بسیاری از علوم طبیعی مورد ظلم علم جدید قرار گرفته و دهها سال حتّی اجازه ی تحقیق و پژوهش را در مورد آن ممنوع كرده اند .
    9 – اینجانب با مطالعه كتب ، مقالات و مراجعه به رسانه های مختلف نتوانسته ام تاریخ دقیقی اززالودرمانی پیدا كنم . هر كشوری در معرفی تاریخ این روش درمانی در مورد سهم خود زیاده روی كرده است به عنوان مثال دركتاب MLT تاریخ زالو درمانی محدود به چند كشور اروپائی و چند دانشمند و پزشك آنها شده و از پزشكان بزرگی همچون بوعلی سینا ، رازی ، جرجانی كه سازمان بهداشت جهانی حتّی بوعلی را پدر پزشكی جهان می شناسد و هزار سال قبل زالو درمانی علمی را معرفی نموده است یادی نكرده اند .
    امّا آنچه اینجانب در مطالعه ی تاریخ زالو درمانی بدست آورده ام هر چند نمی تواند اصل ماجرا باشد چون نوشتن تاریخ دقیق زالو درمانی امكان پذیر نیست و نیاز به سالها تحقیق و پژوهش تاریخی دارد . و شاید بنده هم متهم به خودخواهی در بیان تاریخ بشوم چون در مطالعه ی تاریخ زالو درمانی فهمیدم ظلم زیادی بر كشورم ایران روا داشته اند كه مهمترین آن اینكه طب سنتی ایران را در بسیاری از كتب طب سنتی جهان بخصوص كتب زالو درمانی ، طب عرب معرفی كرده اند كه این كار خیانتی غیر قابل جبران است. چون ما فارسی زبان هستیم و پزشكان ایرانی هم فارسی بوده اند و تنها بعضی از كتب ما در دوره ای از تاریخ اجباراً به زبان عرب نوشته شده است البته در میان اعراب هم پزشكان بزرگی وجود داشته اند كه می توان آنها را طبیب عرب معرفی كرد .
    مطالعات ما نشان می دهد از زمانی كه انسان پا به این عرصه خاكی گذاشته زالوها وجود داشته اند چون نژاد انسان و زالو یكی بوده است و انسانها هزاران سال بعد از زالوها ظهور كرده اند به مرور در هر نقطه از جهان كه زالو بطور طبیعی رشد كرده ابتدا تصادفی و بعد آگاهانه زالو درمانی انجام شده است . اما اینكه اولین بار كدام انسان ، اندیشمند و یا طبیب به این معجزه ی الهی پی برده است مشخص نیست . واقعیت امرآن است كه از حدود بیش از 5 هزار سال قبل كه طب در دنیا ظهور علمی تری داشته كشورهائی مثل یونان ، ایران ، چین و هندوستان پیش قراول طب سنتی بوده اند و دنیا همیشه از سقراط ، بقراط ، جالینوس و بوعلی سینا به عنوان پدر پزشكی جهان یاد كرده است تاریخ پزشكی جهان در هر بخشی ، از جمله گیاه درمانی ، زالو درمانی و روشهای دیگر درمانی ، بدون این دانشمندان و كشورهای آنها مخدوش است . هزار سال قبل بوعلی سینای فارسی زبان در كتاب قانون در طب به زبان عربی زالو درمانی علمی را معرفی كرده و در بسیاری از بیماریها آنرا برای بیمارانش بكار برده است و كتاب قانون بوعلی سینا چهار صد سال در كشور فرانسه تدریس شده است اما وقتی امروز از زالو درمانی فرانسه كه دقیقاً بعد از تحصیل دانش بوعلی سینائی صحبت می شود سخنی از ابوعلی سینا و ایران به میان نمی آید . آیا این تاریخ مخدوش نیست ؟ كتاب قانون چهار صد سال در اروپا رفرانس معتبر پزشكی بوده است چرا امروز وقتی كتابهای زالو درمانی از اروپا به ایران می آید سخنی از ابوعلی سینا نیست ؟ مطمئناً پزشكان بزرگی در اروپا زالو درمانی و مزاج شناسی را از 200 الی 300 سال قبل معرفی كرده اند اما آیا كسی پرسیده است كه اطلاعات خود را از كجا بدست آورده اند ؟
    پس زالودرمانی متعلق به تاریخی است كه در آن وارثان طب سنتی در جهان زیسته اند نه شاگردان آنها كه از بردن نام اساتید خود امتناع می كنند .
    دركتاب MLTبخشی از تاریخ زالو درمانی بعد از بوعلی سینا معرفی شده است .

    زالو درمانی حتّی در قرون وسطی هم وجود داشته است ابتدا بدون شناخت مكانیسم آنها تنها به منظور دفع ارواح خبیثه استفاده شده اند اما آرام آرام در گوشه و كنار جهان افراد زیادی كه امروز نام آنها را نمی دانیم و پیدا كردن آنها ممكن نیست هوشیارانه تر زالو را استفاده كرده و حرفهای علمی تری در مورد آن زده اند . اما اگر می خواهیم یك حركت صحیحی از تاریخ زالو درمانی بیان كنیم نمی توانیم در مردابها و بركه ها به دنبال زالو درمانان واقعی بگردیم. بلكه باید به حافظه ی معتبر پزشكی جهان مراجعه كنیم به سراغ دانشمندانی بگردیم كه در هر نقطه ی جهان بدون حس ناسیونالیستی از زالو سخن گفته اند و آنها را معرفی كنیم . تاریخ زالو توسط پدران پزشكی جهان رقم خورده است . امروز عده ای دوست ندارند تاریخ واقعی را معرفی كنند .
    بعد از قرون وسطی با ظهور طب سنتی در جهان و گشایش دانشگاههای بزرگ و ظهور پزشكانی همچون سقراط ، بقراط ، جالینوس و بوعلی سینا زالو درمانی هر روز علمی تر از گذشته معرفی شد و به جهان عرضه گردید .
    ابتدا در كشورهائی كه فرهنگ كهن آنها در دل خود طب سنتی را جای داده بود زالو درمانی انجام شد بعد از دل این فرهنگها تحت تأثیر شرایطی كه در ابتدای این بخش عرض كردم زالو درمانی به كشورهای پیش رفته برده شد . این كشورها با استفاده از تكنولوژی پیشرفته خود تحقیقات آزمایشگاهی بسیار مهمّی روی آناتومی ، فیزیولوژی زالو و بزاق آن انجام دادند كه حیرت انگیز بود اما در كنار این كارهای بزرگ بعضی از كشورها از یاد بردند كه اصل ماجرا از كجا شروع شد. و آنها در جهت تكمیل آن گام برداشته اند . اگر امروز از كشورهای توسعه یافته ای همچون آمریكا ، آلمان و فرانسه مقالات و كتب زالو درمانی به جهان عرضه می شود مطمئناً ریشه در طب جالینوس و بوعلی سینائی دارد نه در علم پزشكی كه تاریخ عمر آنها به 200 یا 300 سال قبل بر می گردد .
    حتّی در تاریخچه ای كه مدرن نویسان امروز از زالو بیان می كنند سخنی از سرزمینها و اقلیم های پرورش زالو به درستی به میان نمی آید .
    مطمئناً كشورهائی همچون یونان ، ایران ، چین ، هندوستان و بعضی از كشورهائی كه طب سنتی در آنها ریشه دارد ریشه ی زالو درمانی را بنا نهاده اند بعدها اقلیم های مصنوعی همچون استخرهای پرورش زالو تأسیس شده و امروز بانك زالو در كشوری مثل تركیه تأسیس شده است سالیانه میلیونها عدد زالو از روسیه به اروپا صادر می شود و تجارت زالو به صنعتی بزرگ تبدیل شده است اما آیا تاریخ زالو مربوط به كشورهائی است كه امروز بانك زالو دارند ؟
    ما دست تمام آنهائی كه در هر نقطه ی جهان از قرون وسطی تا كنون دستی در تاریخ زالو درمانی داشته اند را می بوسیم و به عنوان طبیبان گمنام یاد می كنیم و به دلایلی كه عرض كردیم از مطالعه كتب و مقالات مختلف نتوانستیم تاریخ واقعی و صادقانه ای از زالو درمانی در خارج از كشورمان پیدا كنیم اشاره ای به تاریخ زالو درمانی در ایران خواهیم داشت و هیچگاه ادعا نمی كنیم زالو درمانی صد در صد ریشه در كشور ما دارد مقایسه این تاریخ را با مطالب این چنین به عهده ی محققین علاقمند می گذاریم :
    ایران سرزمینی است كه در اكثر استانهای آن زالو بطور طبیعی رشد می كند كه در این مورد استان گیلان ، مازندران و استانهای همجوار آن شاید بیشترین تعداد زالو را داشته باشند و جالب اینكه ایران بهترین زالو ی طبی دنیا را در خود جای داده و از دو نوع هیرودومدیسینالیس و هیرودووربانا كه در دنیا به عنوان زالوی طبی شناخته می شود در ایران به فراوانی یافت می شود سابقه ی زالو درمانی در ایران به پیش از 5 هزار سال قبل بر می گردد .
    ابتدا زالو درمانی در ایران جزئی از فرهنگ درمانی عامیانه مردم بوده و در شهرها در میادین و بازار مردم ظرفهای زالو می آوردند و می فروختند در اكثر كتب معتبر طب سنتی ایران از زالو درمانی به عنوان یك روش درمانی یاد شده است اما آنچه دنیا نمی تواند آنرا انكار كند دو كتاب معروف قانون در طب بوعلی سینا و كتاب اعراض الطبیه جرجانی است كه اولی هزار سال قبل به زبان عربی و دومی به زبان شیرین فارسی 900 سال قبل نوشته شده است هر دو زالو درمانی علمی را به جهان معرفی كرده اند و كتاب قانون در طب صدها سال در اروپا مرجع پزشكی جهان بوده است و اگر بگوئیم بوعلی سینا یكی از اولین پزشكانی در جهان بوده كه زالوی پزشكی را معرفی كرده و ایران یكی از اولین كشورهائی است كه زالو را پرورش داده و استفاده كرده اغراق نكرده ایم بهرحال تاریخ پزشكی جهان به اعتراف سازمان بهداشت جهانی ما را جزء اولین ها می داند و زالو درمانی در ایران قدمتی چند هزار ساله دارد .اگر نگوئیم كه تاریخ زالو درمانی مربوط به مهد طب سنتی جهان ،ایران است می توان گفت زالو درمانی در ایران بخش عظیمی از تاریخ این روش درمانی معجزه گر را بخود اختصاص می دهد در عین حالیكه امروز ما برای كسب اطلاعات علمی در مورد زالو اجباراً از كشورهای پیشرفته كمك می گیریم اما اگر بیش از یكصد سال در ایران برای پزشكان زالو درمانی جرم شناخته نمی شد امروز آوازه ی این مكتب درمانی ایرانی جهان را فرا گرفته بود ما از میكروسكوپهایمان برای تحقیق در هر چیز بی ارزشی به جز زالو استفاده كردیم اما كشورهای اروپائی با مطالعه كتب طب سنتی ما همچون قانون در طب از میكروسكوپهای الكترونی برای تحقیق در مورد آناتومی و فیزیولوژی زالو سود بردند .
    ما جرأت بیان اثر درمانی زالو را در دانشكده ی پزشكی و بیمارستانهای خود نداشتیم چون جرم و تمسخرآمیز بود اما كشورهای توسعه یافته دقیقاً در همین زمان زالو را به پیشرفته ترین بیمارستانها ، آزمایشگاهها و دانشكده های خود بردند و از دل تحقیقات پرهزینه خود برای ما كه هزاران سال قبل از زالو درمانی سخن گفته بودیم كتاب نوشتند تاریخ زالو درمانی در ایران مثل خود طب سنتی یك سناریوی غم انگیزی است كه بیان آن در حّد این چند سطر نیست .
    مقصر واقعی كسی جز خودمان نیست !ما وقتی افتخارات خود را برای خود جرم می دانیم چطور می توانیم آن را به جهان معرفی كنیم مطمئناً اگر مورخان ، محققان و پژوهشگران جهان , زالو درمانی در ایران را در طول 10 سال گذشته پیگیری می كردند متوجه می شدند در عین حالیكه تمام پزشكان زالو درمان تحت فشار شدید وزارت بهداشت ایران و سازمان نظام پزشكی بودند چطور با زالو درمانی كه میراث كهن آنهاست توانستند هزاران نفر را از بیماریهای گوناگون نجات دهند .پرونده های سیاه پزشكانی كه در طول چند سال گذشته بدلیل زالو درمانی محكوم و توبیخ شدند گواه این مطالب است كه خود مؤلف جزء آنان است .
    پس هیچگاه نخواهیم توانست تاریخ صحیح زالو درمانی را بدرستی و كامل بیان كنیم .
    آنچه از زالو درمانی نمی دانیم آنچه در درمانهای طبیعی اهمیت دارد آن است كه در هر روش درمانی علاوه بر مواردی كه بر اساس تحقیقات كشف می شود رموز مهمترو گسترده تری وجود دارد كه نا شناخته مانده است و نیاز به تجربیات و تحقیقات بیشتری دارد و حتی بعضی از اسرار وجود دارد كه با پژوهشهای جدید كشف نمی شود چون اثر رموز آفرینش با روشهای علم جدید قابل دسترسی نیست در مورد زالو درمانی هم به همین صورت است ، تحقیقات بسیار مهمی در مورد اثرات درمانی زالو انجام شده است و در گوشه و كنار جهان هر روز مطالب تازه تری درباره ی این روش معجزه گر كشف می شود . اما در مورد این جانور خون خوار ناگفته های زیادی وجود دارد كه برای پیدا كردن آنها نیاز به سالها تجربه و تحقیق است . آنچه امروز در گوشه و كنار جهان درباره ی زالو درمانی مطرح شده است تنها بخش كوچكی از توانمندی های این مخلوق معجزه گر است اینجانب كه بیش از 10 سال است زالو درمانی انجام می دهم و در هر بار استفاده از این روش درمانی نكات تازه تری بدست آوردم كه در هیچ كتاب و مقاله ای ندیده ام . به عنوان مثال تا كنون در بعضی از مقالات و اخبار علمی نقل شده است كه از بزاق زالو حدود یكصد ماده ی مفید ترشح می شود كه هر كدام یك كار مهم در جهت سلامت بدن انجام می دهد اما تا بحال هنوز در جهان هیچ مركز علمی نتوانسته است مكانیسم دقیقی از تمام این یكصد ماده را كشف كند هر چند مكانیسم بیش از 30 ماده مختلف در بزاق زالو بدست آمده است كه همین تعداد هم به یك معجزه شباهت دارد اما مطالب نا گفته ی زیادی در مورد همین 30 ماده وجود دارد كه نیاز به بررسی بیشتری دارد . وقتی یك پزشك با تجربه برای هر بیماری كه زالودرمانی می كند پاسخ مثبت می گیرد آیا نباید با جرأت اعلام كرد زالو نیز مثل سیاهدانه ، حجامت، عسل و دهها داروی طبیعی دیگر درمان تمام دردهاست ؟ اما نكته ای كه باید به آن توجه شود آن است كه در بعضی بیماریها زالو داروی اصلی ، و در بعضی دیگر داروی كمكی است مثلاً زالو در انسداد عروق كرونر قلب یك داروی اصلی است اما در مورد پسوریازیس یك داروی كمكی در كنار داروهای دیگر است . و هر روز با كسب تجربیات ، تحقیقات و پژوهشهای جدید گستره ی درمان با زالو وسیع تر می شود . اینجانب با سالها تجربه ، تحقیق ، مطالعه و درمان در مورد زالو درمانی با اطمینان كامل در این لحظه اعلام می نمایم كه نكات پنهان و كشف نشده در مورد زالو درمانی خیلی بیشتر از مطالبی است كه امروز كشف شده است یعنی علم جدید بسیار جاهل تر از آن است كه در مورد زالو سخن می گوید مؤلف در طول درمانهای شگرف خود دهها بیماری را با زالو درمان كرده است كه در هیچ كتابی دلیل آن را نخوانده است و تنها با الهامات عینی تجربیات گرانقدر خود به آن رسیده است دقیقاً موضوع مثل روشن شدن یك لامپ برق است ما به محض آنكه كلید برق را می زنیم لامپ روشن می شود اما هیچ وقت جریان برق را با چشم نمی بینیم و تنها از آثار روشنائی در مورد مكانیسم برق صحبت می كنیم در مورد زالو درمانی هم چنین است ما به عنوان مثال بیماری را برای انسداد عروق كرونر زالو درمانی می كنیم اما در كنار باز شدن رگهای قلب ، سنگ كلیه ، سردرد و دردهای استخوانی ، سینوزیت او هم درمان می شود كه صدها بار این موارد را تجربه كرده ام مطمئناً تا كنون مكانیسم اثر زالو درمانی در درمان سنگ كلیه ثابت نشده است اما زالو سنگ كلیه را درمان می كند . و یا اینكه در زانو دردهای ناشی از پارگی مینیسك ، سائیدگی غضروف (یا كندرومالشی) ، آرتروز ، پوكی (یا استئوپروز) ، عفونت و یا التهاب مفصل و استخوان اضافه زالو صد در صد درمان كننده است اما مكانیسم دقیقی در مورد همه این درمانها اعلام نشده است . ولی مؤلف تا بحال هزاران بیمار مبتلا به این دردها را درمان نموده و حتی پارگی مینیسك را هم درمان كرده است ، پس جهل ما در مورد یك روش درمانی نمی تواند جلوی كار و پیشرفتمان را سد كند و در علم پزشكی بهبودی مهم ترین ملاك ارزش گذاری برای یك روش درمانی است و كلام آخر آنكه ما با اطمینان خاطر ، جسارت و تجربیات كافی درمان می كنیم دیگران تحقیق كنند. ومارانقد کنند.
    نویسنده : استاد دکتر حسن حاج طالبی
    ——————
    تعداد نتایج یافت شده 128 مور
    دکتر محسن ناصری
    پزشک عمومی- استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه شاهد
    تلفن ۰۲۱-۲۲۸۸۲۵۹۶
    آدرس تهران، خ شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، دشتستان سوم، پ 17، سلامتگاه طب سنتی دانشگاه شاهد
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۱۰۴ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    استاد حسین خیراندیش

    تلفن ۰۲۱-۴۴۴۶۸۳۲۱, ۰۲۱-۴۴۴۸۲۷۱۱
    آدرس تهران – اتوبان اشرفی اصفهانی، باغ فیض، جنب امام‌زاده حمیده خاتون (س)،مؤسسه تحقیقات حجامت ایران
    پیشنهاد میکنم(۴)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۱۰۲ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    آیت الله محمد آل اسحاق

    تلفن ۰۲۵۱-۷۲۲۱۱۷۲
    آدرس قم – انتهای خیابان شهید دل آذر – 20 متری زاویه – کوچه 6 (شهید ابوالحسن آل اسحاق) پلاک 47
    پیشنهاد میکنم(۳)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۹۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند
    دکتر سید مهدی میرغضنفری
    فیزیولوژیست
    تلفن ۰۲۱-۶۶۵۶۲۴۶۹, ۰۲۱-۶۶۵۶۲۳۰۴
    آدرس تهران- خیابان آزادی- نرسیده به میدان انقلاب- خ. جمالزاده جنوبی- کوچه رشت چی- پ 38- واحد 7- ط 3
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۴۹ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر حسین رضایی زاده
    متخصص طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
    تلفن ۰۲۱-۶۶۷۵۴۱۵۱-۳
    آدرس تهران، درمانگاه خارک: خ انقلاب- خ خارک- نبش کوجه صائب
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۳۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر سید سعید اسماعیلی صابر
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۳۳۸۴۳۷۷۶ , ۰۹۱۲۶۲۲۳۹۲۵
    آدرس تهران- خ.پیروزی-بلوار ابوذر-تقاطع زمزم-ساختمان پزشكان زمزم
    پیشنهاد میکنم(۳)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر ناصر رضایی پور
    متخصص طب سنتی از دانشگاه شاهد
    تلفن ۰۲۱-۲۲۷۵۴۲۷۶
    آدرس تهران، میدان تجریش، بیمارستان شهدای تجریش، درمانگاه طب سنتی
    پیشنهاد میکنم
    ۲۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر غلامرضا کردافشاری
    متخصص طب سنتی
    تلفن ۰۱۵۱-۲۲۵۴۹۲۴
    آدرس ساری-خ امیر مازندرانی-جنب بازار روز- جنب بانک سپه- موسسه تحقیقات حجامت ایران (شعبه مازندران)
    پیشنهاد میکنم
    ۲۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر سعید اسکندری
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۵۱۱-۶۰۷۹۰۹۵ , ۰۹۱۵۱۱۰۵۲۳۳
    آدرس مشهد- بین وکیل آباد 23 و 25 ، جنب گیاه دارویی سینا
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر رضا منتظر
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۷۷۴۶۲۵۳۶
    آدرس تهران، خ دماوند (تهران نو)، خ بلال حبشی، بعد از تقاطع حافظ، پلاک 50
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر رسول چوپانی زنجانی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۲۲۸۸۲۵۹۶
    آدرس تهران، خ. شریعتی، پایینتر از حسینیه ارشاد، خ. دشتستان 3، نبش کوچه آرمان، پ. 17، سلامتگاه طب سنتی
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر محمد عزیزخانی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۷۷۹۲۹۱۱۸, ۰۲۱-۷۷۹۰۹۰۲۰
    آدرس تهران- نارمك- خ. شهید آیت (سی متری نارمک)- پائین تر از چهارراه تلفنخانه- ك.حاج سید محسن ، پ. 102
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۴ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر احمد علی آقارفیعی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۷۷۶۰۰۶۶۳
    آدرس تهران، ضلع شمالی میدان امام حسین، جنب بانک صادرات، پاساژ شهرام، طبقه 2
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۲ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر سید محمد مواظب
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۳۶۱-۴۴۶۰۲۰۷ , ۰۹۱۳۱۶۱۵۵۷۲
    آدرس کاشان، خ شهید بهشتی، انتهای خیابان جانبازان، روبروی عطاری طب‌النبی
    پیشنهاد میکنم(۳)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۲۲ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر ام البنین توکلی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۶۳-۲۷۱۰۹۵۲ , ۰۲۶۳-۲۷۱۲۱۷۰
    آدرس کرج، سه راه گوهردشت، برج جهان نما، ط 6، واحد17
    پیشنهاد میکنم(۳)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۱۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر حسین روازاده
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۶۶۴۲۴۷۱۱, ۰۲۱-۶۶۴۲۵۴۸۳
    آدرس تهران-خ جمهوری،بین کارگر وگلشن،چهار راه شهید یاسری،مقابل بانک ملت،شماره553
    پیشنهاد میکنم
    ۱۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر محمد مهدی کریمی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۱۷۱-۲۲۲۱۴۰۷ , ۰۹۳۷۰۳۴۷۸۵۹, ۰۹۱۱۹۷۳۵۱۷۳
    آدرس گرگان، خ امام خمینی، آفتاب 24، کوچه دارویی 2، انجمن طب سنتی
    پیشنهاد میکنم(۵)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۱۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر مهرداد کریمی
    متخصص طب سنتی
    تلفن ۰۲۱-۷۷۶۴۸۱۴۱ , ۰۲۱-۲۲۷۲۸۲۸۱
    آدرس میدان امام حسین علیه السلام، ابتدای خیابان مازندران، خ شهید پاک جسم، بن بست سوم، پلاک 3 درمانگاه طب سنتی
    پیشنهاد میکنم
    ۱۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر سید احمد ثاقبی
    متخصص بیماری‌های داخلی
    تلفن ۰۵۱۱-۸۵۴۳۱۶۹, ۰۵۱۱-۸۵۲۰۶۷۵
    آدرس مشهد، چهارراه بیسیم، خیابان جهاد، جهاد 4، پلاک 12، درمانگاه ثامن
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۱۴ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر مهدی فهیمی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۸۸۹۷۵۷۲۶
    آدرس تهران – امیرآباد شمالی – بالاتراز خیابان فاطمی – نرسیده به پمپ بنزین – پلاک 1637 – طبقه اول
    پیشنهاد میکنم
    ۱۴ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر مسعود بلاغت نیا
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۵۱-۷۷۳۴۶۶۷
    آدرس قم، خیابان سمیه، جنب مخابرات، سر کوچه شماره 11
    پیشنهاد میکنم
    ۱۳ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دكتر حمیداله افراسیابیان
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۲۲۸۶۵۵۳۶ , ۰۹۱۹۱۲۷۸۲۸۵
    آدرس تهران، خ. شریعتی – بالاتر از تقاطع میرداماد – ابتدای خیابان نیام – پلاك 60 – طبقه 5 – واحد 15
    پیشنهاد میکنم
    ۱۲ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    استاد مهدی صیادی

    تلفن ۰۲۶-۳۲۷۱۰۹۵۲ , ۰۹۱۰۲۱۲۳۲۸۳
    آدرس کرج ، سه راه گوهر دشت ، ولیعصر 6 ، برج جهان نما ، طبقه 6
    پیشنهاد میکنم(۳)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۱۱ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر مامک هاشمی حبیب آبادی
    دوره تخصص دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران
    تلفن ۰۲۱-۸۸۴۴۲۲۸۵
    آدرس تهران- شریعتی- پلیس- ادیبی- حایری یکم- پلاک 13- واحد1
    پیشنهاد میکنم
    ۱۱ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر محمد رضا کریمی فرزقی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۵۱۱-۶۰۳۵۰۲۸ , ۰۹۱۵۳۰۴۸۴۹۴
    آدرس مشهد ، میدان راه آهن ، خیابان کامیاب ، پلاک 10
    پیشنهاد میکنم
    ۱۱ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر یعقوب زلکی قربان پور
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۶۱۱-۲۲۵۱۶۳۹ , ۰۹۳۹۸۱۴۵۷۳۴
    آدرس اهواز خیابان عامری روبروی فلکه خرم کوشک جنب بانک ثامن الائمه مطب دکتر قربان پور
    پیشنهاد میکنم
    ۱۰ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر مریم نواب زاده
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۵۶۱-۴۴۳۰۸۵۲
    آدرس بیرجند-میدان توحید-سید جمال الدین اسدآبادی 2 -پلاک 16
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۹ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر وحید علیان نژادی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱۳۶۲۵۷۷۶۰
    آدرس ورامین، خ رسالت ،ک شهیداردستانی، پ 31
    پیشنهاد میکنم(۲)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر جواد ظهوریان مشمول
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۵۱۱-۶۰۸۳۸۲۸
    آدرس مشهد- آزادشهر- بین چهارراه میلاد و امامت 7
    پیشنهاد میکنم
    ۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر ارسلان خسروی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۸۱۱-۸۲۷۹۷۱۷ , ۰۹۱۹۷۳۲۲۷۳۹
    آدرس همدان،خ بوعلي سيزده خانه داخل كوچه سامان
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۸ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر رضا شیرپوراصل
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۳۱۱-۲۶۷۵۰۵۶
    آدرس اصفهان- پل بزرگمهر- ابتدای خیابان بزرگمهر- بعد از مادی نیاصرم- مجتمع پزشکی 152- طبقه همکف
    پیشنهاد میکنم
    ۷ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر علی محمد ملاحی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۱۷۱-۲۳۲۵۵۴۰
    آدرس گرگان – عدالت39 -کوچه اول- سمت راست
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۷ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر حمید مصطفیان
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۸۱۱-۸۲۵۳۴۴۴
    آدرس همدان، بلوار مدنی ، روبروی بانک مسکن
    پیشنهاد میکنم
    ۷ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دكتر سید علی جوادی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۵۸۵-۶۲۲۵۵۳۰
    آدرس شیروان، خیابان امام رضا (ع)، نبش امام رضا 5، فوقانی داروخانه سعادت نژاد
    پیشنهاد میکنم
    ۷ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر رقیه غلامی فر
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۱-۶۶۶۲۳۶۵۱
    آدرس تهران ، خیابان قزوین ، خیابان 16 متری امیری ، نرسیده به 30 متری جی ، پلاک 324
    پیشنهاد میکنم
    ۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    محمد رضا مسرورچهر
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۱۳۱-۲۲۲۲۰۴۲
    آدرس رشت، خیابان لاکانی، روبروی داروخانه میرا ارشد، مطب شریف
    پیشنهاد میکنم
    ۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر حسن سرباز حسینی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۲۵۱-۲۹۱۰۶۴۴ , ۰۹۱۲۱۵۳۶۳۷۶
    آدرس قم، بلوار امين نبش ک 18 پ 6
    پیشنهاد میکنم
    ۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    آقای علی خطیری

    تلفن ۰۱۷۱۳۳۳۰۷۲۴, ۰۱۷۱۴۴۳۰۹۶۴ , ۰۹۱۱۹۷۲۷۳۹۲
    آدرس گرگان، نبش جرجان هشتم ، درمانگاه امین
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۶ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر غلامرضا کریمی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۳۱۱-۹۵۱۳۲۶۰
    آدرس اصفهان، خ کاوه ، مجتمع ماه نوش
    پیشنهاد میکنم(۱)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    دکتر محمدرضا نصرتی
    پزشک عمومی
    تلفن ۰۴۴۱۲۲۴۳۲۱۱
    آدرس ارومیه، میدان امام حسین (ع)- کوچه خانباباخان – مجتمع پزشکی دانش – واحد 1
    پیشنهاد میکنم(۲)مشاهده نظراتبستن نظرات
    ۵ نفر این طبیب را پیشنهاد کرده اند.

    نمایش ادامه…

    امتیاز به طبیب شهر در گوگل

      

    [پاسخ]

  8. مهدی می‌گوید:

    موسسه فرهنگی هنری پیک تندرستی حکیم افتخار دارد
    تنها مرجع آموزشی طب ایرانی اسلامی در خوزستان
    مستقر در مرکز استان ( اهواز ) بوده و چندین سال است مشتاقان به سلامتی را
    هدایت و رهبری میکند
    جهت شرکت در دوره های آموزشی این موسسه به :
    آدرس موسسه
    اهواز-پل سیاه-خیابان شهید محمدیان ( خاقانی ) طبقه فوقانی حسینییه ام البنین
    و با:
    شماره تلفن
    09396171082
    تماس بگیرید
    شفا تنها از اوست

      

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.