دل شکسته

چند روز سرگرم پالس کورتون بودم گاهی خونم بند نمیومد و فواره میزد و گاهی گیجی و درد قفسه سینه و پا و کمر و تحریک پذیری بالا .چقدر دلم میخواست با یکی که دوسش دارم حرف بزنم زنگ زدم سینا و گفتم دلم برات تنگ شده و او گفت من پروندشو بستم گفتم مگه پرونده عشق را میشه بست و او گفت حالا با عقل تصمیم میگیرم و من گفتم تا حالا عشق نمیذاشت دل بشکند اما حالا که عقلانی شد دلم از شما شکست

درباره nasim

با اسم ساختگی نسیم آمدم. اندوه سبب شد اینجا بیایم آخه بیماری ام اس دارم.بسیار از نظر جسمی کم توانم اما روح بزرگی دارم.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

12 دیدگاه دربارهٔ «دل شکسته»

  1. سانی می‌گوید:

    هنوز هم سينا… #worried

  2. رويا می‌گوید:

    #sad #worried

  3. mahtab می‌گوید:

    حالا بهتری؟

  4. ذغالی می‌گوید:

    سلام
    اميدوارم حالت زود خوب شه
    از آقا سينا هم واقعا متشکرم.نشون دادن عقلشون چقدر ميکشه

  5. آرام می‌گوید:

    نسیم جانم مهربانم سلام#heart امیدوارم که حالا بهتر باشی، اما عزیزم رنجت رنجم میده و غمت به غمهام اضافه میکنه، بانوی من، من خیلی کوچکتر از اونم که چیزی در مورد تو و سینا بگم، آرشیوت رو تا جایی خوندم و تا حدی میدونم اما از اونچه که در دلت هست خودت میدونی و خدا و ما بی خبریم، اما عزیز مهربانم آیا دیگه کافی نیست؟! نازنینم هر چقدر بیشتر بهش فکر کنی بیشتر عذاب میکشی و رنج فراوانتر، چرا فراموشش نمیکنی؟!! میدونم نمیشه فراموش کرد، همیشه خواهد بود اما میشه کمرنگش کرد به خدا میشه از سر معده حرف نمیزنم، خواهش میکنم مهربانم به خاطر خودت فراموشش کن، کم رنگش کن، با خدا حرف بزن، با خود ام اس حرف بزن، گوش میکنه قول میدم که سبک بشی، به شرط اینکه باهاش واقعا به عنوان یه شخص مخاطب صحبت کنی، حتی مهربونتر هم میشه امتحانش کن ضرر نداره، حداقل به اندازه ای که سینا رنجوندنت ضرر نداره#heart #kiss

  6. يک دوست می‌گوید:

    اون یک مرد زن داره . یعنی پذیرش واقعیت این قدر سخته؟! رابطه ات از اول هم اشتباه بوده و به نظرم شانس آوردی ادامه پیدا نکرد . حتی اگه زن دومش هم شده بودی … برو فیلم دعوت حاتمی کیا را ببین البته اگه تو شهرتون اکران شده . دقیقا نشون میده که زن دوم هیچ جایگاهی نداره . یه نون بخور و صد تا خدا را شکر کن که اون مرد عوضی رفت دنبال زندگیش .

  7. يک دوست می‌گوید:

    ببخشيد اگه لحنم يه کم تند شد . اينا را نوشتم چون خودم مشابه تجربه تو را داشتم . هيچ مرد زن داری اگه درست حسابی باشه در بدترين شرايط هم نميره سراغ رابطه خارج از ازدواج مگر اين که اول تکليفش را با خودش و زن اول معلوم کنه . بقيه اش همه بهانه است .

  8. شيما می‌گوید:

    اگر بدونی اين خطوطت با من چه کرد …

  9. آورا می‌گوید:

    تو چه موقعیتی به چه کسی زنگ زدی€؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! اینکه حالتو بدتر کرد

  10. نسرین می‌گوید:

    منم با نظر یک دوست کاملا موافقم.ارتباط با مرد زن دار در هر شرایطی اشتباهه.امیدوارم هممون موقع تصمیم گیری و شروع هر رابطه ای کمی هم به فکر دیگران باشیم.

  11. احسان می‌گوید:

    سلام
    اميدوارم حالتون هر چه زودتر خوب بشه.
    ——————————————-
    اگر زندگی سخت است٬ من از زندگی سخت ترم.

  12. نازلی می‌گوید:

    نظر ديگه ای نميتونم بدم جز اينکه دعا کنم هرچه زودتر حالتون بهبود پيدا کنه #flower #hug

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.