بندرعباس 1

با دو ماشین و همراهی و رانندگی دو برادر/خواهرم و بچه هایش /خانم برادر و دخترش و مامان و من عازم شدیم .طرفای ظهر راه افتادیم و حسابی گرما خوردیم البته واسه ناهار توی روستایی خوش اب و هوا توی استان خودمان توقف کردیم و نان وپنیر و گوجه خیار خوردیم.و سرانجام نزدیک غروب بوی دریا و رطوبت به مشام رسید.اول نرفتیم هتل و خونه دامادی که قرار بود دو شب دیگه همسر خواهر زن داداشم بشه وارد شدیم خونه ای کوچک و سازمانی که حدود بیست و چند نفری مهمان داشت .سه تا بچه داماد هم شامل یک پسر دوازده ساله و دو دختر 9 و 10 ساله هم بودند. ادامه دارد…

درباره nasim

با اسم ساختگی نسیم آمدم. اندوه سبب شد اینجا بیایم آخه بیماری ام اس دارم.بسیار از نظر جسمی کم توانم اما روح بزرگی دارم.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

7 دیدگاه دربارهٔ «بندرعباس 1»

1. رضا می‌گوید:

لذت بردن از اونچه كه داري را فراموش نكن بخصوص نفس كشيدن

5. زیتون می‌گوید:

سلام
    پنیرغذای کلسیم داراست الزامابایدکلسیم دارهااعم ازشیروپنیروکشک وباقلاوکنجدشب استفاده شوند
    ثانیاخیاروگوجه سردوتر(بلغم )تولیدمیکنندنبایدصبح که بدن سرداست استفاده کرد بلکه اگرادرارمثل اب بی رنگ است مطلقانبایداستفاده کرد
    همیشه یک غذای سردبایک غذای گرم متعادل است مثل پنیرکه سرداست بایدباگردویاسبزی یازیتون یاخرما…استفاده کردکه گرم هستند
    صبحانه ازارده عسل -ارده باشیره انگوریاخرما-تخم مرغ باروغن کنجد- به رنده شده باعسل – …عالی است